Scroll to read more Κυληστε για περισσοτερα

Health First

Αγαπητοί μας πελάτες

Καθώς η πανδημία COVID-19 επηρεάζει ακόμα τη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, στα ξενοδοχεία μας του Ομίλου DIVINE HOTELS, συνεχίζουμε να παρέχουμε εξαιρετική εμπειρία φιλοξενίας και θέτουμε ως σημαντική μια ακόμα σειρά προδιαγραφών αναφορικά με την Υγεία και την Ασφάλεια πελατών και προσωπικού έναντι του ιού.

Για τον λόγο αυτό αναθεωρήσαμε τα συστήματα ποιότητας λειτουργίας κατά ISO 22000, ISO 9001 που ήδη διαθέτουν τα ξενοδοχεία μας και τα προσαρμόσαμε στα νέα Πρωτόκολλα Υγειονομικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 2084/Β/30-5-2020), προκειμένου οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μας να ικανοποιούν και τις νέες διατάξεις.

Ανοίγουμε λοιπόν με το νέο Σήμα Πιστοποίησης “Health First”, σας καλωσορίζουμε και σας φιλοξενούμε με συμπληρωματικούς κανόνες και διαδικασίες, ορισμένες από τις οποίες συνοπτικά αναφέρουμε παρακάτω:

Γενικά μέτρα πρόληψης:

  • Πλένετε συχνά τα χέρια σας με σαπούνι τουλάχιστον για 20sec
  • Χρησιμοποιήστε τις συσκευές με τα αντισηπτικά για τα χέρια σας πολύ συχνά.
  • Διατηρήστε αποστάσεις σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, τόσο από άλλους πελάτες όσο και από το προσωπικό.
  • Συστήνουμε ο ανελκυστήρας να χρησιμοποιείται από ένα άτομο κάθε φορά ή αν είναι περισσότερα άτομα, αυτά να συγκατοικούν στο ίδιο δωμάτιο
  • Για την ασφάλειά σας έχουμε αποσύρει αντικείμενα κοινής χρήσης, όπως γραφική ύλη, βιβλία, διακοσμητικά κλπ από το σαλόνι και τα δωμάτια του ξενοδοχείου.
  • Επίσης στα Ταμεία και την Υποδοχή έχουμε τοποθετήσει plexiglass
  • Αποφύγετε την χρήση μετρητών στο ξενοδοχείο, όσο είναι δυνατόν.
  • Για ότι χρειαστείτε, ο Συντονιστής COVID-19 του ξενοδοχείου μας, θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει. Επίσης υπάρχει μόνιμη συνεργασία με ιατρικό προσωπικό για παροχή υπηρεσιών υγείας.
  • Συστήνεται η χρήση του WC του δωματίου σας, αντί για την χρήση των κοινόχρηστων WC.
  • Γίνεται συνεχής εκπαίδευση του συνόλου του προσωπικού στα προληπτικά μέτρα, την ατομική υγιεινή, την χρήση των ΜΑΠ και στον νέο τρόπο εργασίας.
  • Σε περίπτωση που αισθανθείτε αδιαθεσία ή δυσφορία, παρακαλώ ενημερώστε αμέσως την Υποδοχή ή τον Διευθυντή του ξενοδοχείου.

 

Υποδοχή

  • Η Υποδοχή είναι διαθέσιμη καθημερινά 24 ώρες.
  • Η ώρα άφιξης είναι 15:00, ενώ η ώρα αναχώρησης είναι 11:00.
  • Το κλειδί του δωματίου σας απολυμαίνεται πριν το παραλάβετε.
  • Παρέχεται ανέπαφος τρόπος για το Check-in & Check-out και συνιστάται να τον προτιμήσετε ακολουθώντας τις οδηγίες του τμήματος Κρατήσεων.
  • Παρέχονται μέσα ατομικής προστασίας στους πελάτες μας, εφ’ όσον τα χρειάζονται και μας ζητηθούν.
  • Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα θερμόμετρο μετώπου και οξυγονόμετρο.
  • Για ειδικές περιπτώσεις διατίθεται εξοπλισμός σε συσκευασία (medical kit), που περιλαμβάνει γάντια, μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο lazer.

Πολιτική ακύρωσης:

Παρέχουμε ευέλικτη πολιτική ακύρωσης, ανάλογα το ξενοδοχείο του Ομίλου και την περίοδο. Το τμήμα Κρατήσεων θα σας ενημερώσει σχετικά.

Εστιατόριο - Café - Bar :

  • Το Μενού του Πρωινού μας πλέον σερβίρεται κατόπιν παραγγελίας (à la carte).
  • Διατηρούμε την πιστοποίηση του σήματος "Ελληνικό Πρωινό" και προσφέρουμε μεταξύ άλλων εκλεκτά τοπικά εδέσματα από υλικά της Δωδεκανήσου.
  • Εφαρμόζουμε όλους τους κανόνες διαχείρισης της υγιεινής και της ασφάλειας των τροφίμων (HACCP).
  • Το προσωπικό μας είναι στη διάθεσή σας όλη την ημέρα, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία σε καφέ, ποτά, εδέσματα και επιδόρπια.
  • Παρέχονται ατομικά τραπεζομάντιλα και ατομικές μερίδες για τα συνοδευτικά (ζάχαρη, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, μουστάρδα κλπ) εφ, όσον τα ζητήσετε.
  • Τα τραπέζια είναι τοποθετημένα σε αποστάσεις και γίνεται σχολαστικός καθαρισμός - απολύμανση μετά από κάθε αλλαγή πελάτη.

Υπηρεσία Καθαριότητας & απολύμανσης

  • Φροντίζουμε επιμελώς για την καθαριότητα - απολύμανση δωματίων και κοινόχρηστων χώρων σύμφωνα με το επίσημο Πρωτόκολλο Υγιεινής για τα ξενοδοχεία. Τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε είναι εγκεκριμένα από αξιόπιστους προμηθευτές.
  • Πολιτική του ξενοδοχείου μας ήταν να παρέχεται φροντίδα καθαριότητας δωματίων καθημερινά. Αν επιθυμείτε διαφορετική συχνότητα, παρακαλούμε ενημερώστε την Υποδοχή κατά την άφιξή σας.
  • Για την καθαριότητα του δωματίου χρησιμοποιείται και ατμοκαθαριστής.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με ατμό σε υψηλή θερμοκρασία.
  • Γίνεται τακτικός καθαρισμός και απολύμανση των φίλτρων εξαερισμού και κλιματισμού.
  • Τα δωμάτια και όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι ανανεώνουν τον αέρα διαρκώς με φυσικό τρόπο.
  • Από τα δωμάτια έχουν αφαιρεθεί τα προϊόντα του Minibar, οι κατάλογοι Εστιατορίου και Bar, καθώς και τα σκεύη προετοιμασίας καφέ/τσάι.
  • Όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι καθαρίζονται και απολυμαίνονται πολύ συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Τα νερά στις πισίνες καθαρίζονται και απολυμαίνονται σύμφωνα με τις σχετικές υγειονομικές διατάξεις.
  • Οι ξαπλώστρες στην πισίνα ή την παραλία έχουν απόσταση 1,5 μέτρο και απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.

Γυμναστήριο & SPA
Τα τμήματα των Γυμναστηρίων και SPA λειτουργούν πλέον μόνο κατόπιν ραντεβού και με τέτοιο τρόπο ώστε οι επισκέπτες να μην υπερβαίνουν το όριο των 10τμ / άτομο. Γίνεται καθαρισμός - απολύμανση των χώρων και των οργάνων πριν και μετά από κάθε επίσκεψη - χρήση.


Στόχος μας:


Στόχος μας παραμένει η παροχή εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσιών και με το νέο πλαίσιο της υγιεινής και της ασφάλειας σε όλους τους τομείς λειτουργίας μας, όπως καθορίζονται πλέον από τους αρμόδιους Φορείς Δημόσιας Υγείας.
Μείνετε κοντά μας στα κοινωνικά δίκτυα και στην επίσημη ιστοσελίδα μας.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και περιμένουμε με χαρά να σας υποδεχτούμε σε ένα από τα ξενοδοχεία του Ομίλου DIVINE HOTELS.

Κρατήσεις